En enklare återbetalningspolicy för upplevelser för vår community
Höjdpunkter
Vi uppdaterar vår gästkompensationspolicy för upplevelser
Gäster har nu 72 timmar på sig att rapportera problem
Vi vet att det är viktigt för dig som värd för en upplevelse att ge dina gäster fantastisk gästfrihet. Tidigare, om en gäst hade ett problem med en upplevelse, antingen på plats eller online, kunde hen begära en återbetalning när som helst efter att upplevelsen avslutats.
Vi förstår att det inte är idealiskt för värdar att inte ge gäster en tidsgräns för att rapportera problem, så vi uppdaterar vår gästkompensationspolicy för upplevelser. Gäster har nu 72 timmar på sig efter en upplevelse att skicka in en återbetalningsförfrågan om det uppstår ett problem.
Vi har även förenklat språkbruket i policyn för att göra den tydligare. Innehållet i policyn förblir detsamma. Den uppdaterade policyn gäller för bokningar gjorda 15 juli 2022 eller senare.
För mer information kan du granska vår uppdatering för 2022.
Höjdpunkter
Vi uppdaterar vår gästkompensationspolicy för upplevelser
Gäster har nu 72 timmar på sig att rapportera problem