Felsökning
Felsökning
Att kommunicera med din värd
- Så gör du
Kontakta värdar
Om du vill veta mer om ett boende eller en upplevelse innan du bokar kan du skicka ett meddelande till värden på Airbnb. - Så gör du
Om din värd inte svarar
När du väl har en bekräftad bokning hittar du värdens telefonnummer i meddelandetråden för din bokning. - Så gör du
Debitering för skada
Om du, någon du bjuder in eller ett husdjur är ansvariga för skador under en vistelse ska du meddela din värd detta direkt. - Så gör du
Hur man läser och skickar meddelanden
För att läsa eller skicka meddelanden måste du vara inloggad på ditt Airbnb-konto. Du kan klicka eller trycka på en meddelandetråd för att l…
Hjälp med resplan och bokning
- Så gör du
Hitta dina bokningsuppgifter
Du hittar dina bokningsuppgifter, till exempel din bekräftelsekod, under Meddelanden eller Resor. - Så gör du
Hitta bokningsbekräftelsen för en upplevelse
Du hittar bokningsbekräftelsen i dina Resor, plus att vi skickar en e-postbekräftelse när du har bokat din upplevelse. - Så gör du
Om du inte kan hitta boendet du bokat på webbplatsen
Om du har en bekräftad bokning med värden förblir din bokning aktiv, även om värden stänger av annonsen för att dölja den i sökresultat. - Så gör du
Flera bokningar under en och samma resa
Om du har en bokning som slutar och en annan som börjar inom fyra dagar, och platserna ligger ganska nära varandra, kombinerar vi dem under … - Så gör du
Lägga till uppgifter om affärsresor i en resa
Du kan lägga till eller ta bort information om arbetsresor i din resplan i sektionen företagsanteckningar i din bokning. - Så gör du
Ändra antalet gäster för din bokning
Du kan lägga till eller ta bort gäster från din bokning genom att skicka en reseändringsförfrågan till din värd före eller under din vistels… - Så gör du
Lägga till fullständiga namn för alla gäster i en bokning
Det kan vara till hjälp att lägga till fullständiga namn till din bokning om du behöver skriva ut din resplan för ett resevisum. - Så gör du
Användbara tips för att resa till Kuba
Få användbar information för din vistelse på Kuba, inklusive registrering i STEP-programmet samt nödnummer.
Hjälp efter en resa
- Så gör du
Hur lösningscentret hjälper dig
Lösningscentret låter dig begära eller skicka pengar för sådant som är relaterat till din Airbnb-resa. Gäster och värdar kan be Airbnb om hj… - Så gör du
Efter resan: Hantering av meningsskiljaktigheter
Om tvisten handlar om pengar kan du använda vårt lösningscenter för att begära eller skicka pengar för sådant som är relaterat till din Airb… - Så gör du
Vad ska jag göra om jag har glömt något på det ställe där jag bodde?
Skriv ett meddelande direkt till din värd för att få hjälp. Du kan skicka pengar till din värd via vårt lösningscenter för att täcka eventue…