Så gör du
•
Gäst
Något gick fel med din betalning
Något gick fel med din betalning
Går inte din transaktion igenom? Detta kan ske av en rad olika anledningar, inklusive:
- Ditt kredit- eller betalkort har förfallit
- Den faktureringsadress eller det telefonnummer du angav matchar inte den adress eller det telefonnummer som är kopplade till ditt kredit- eller betalkort
- Betalningsmetoden som du provade accepteras inte i ditt område
- Du har överskridit den dagliga uttags- eller inköpsgräns som fastställts av din bank eller ditt finansinstitut
- Ditt kredit- eller betalkort har inte tillräckligt med pengar för att göra betalningen
- Bedrägeribekämpning har utlösts
Tips för att lösa vanliga betalningsproblem
- Om ditt kredit- eller betalkort har löpt ut bör du uppdatera din betalningsmetod
- Dubbelkolla faktureringsadressen, postnumret och telefonnumret för ditt kredit- eller betalkort
- Se till att betalningsmetoden accepteras i ditt område
- Kontrollera att din betalningsmetod har bekräftats
- Kontakta din bank eller ditt finansinstitut för att ta reda på varför ditt kort kanske inte godkänns
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
Betala för din resa
När debiteras du för en bokning? Vad gör du om du inte kan slutföra din transaktion? Låt oss bryta ner betalningarna och svara på dessa vikt…- Gäst
Varför avböjs mitt kreditkort?
Detta kan inträffa av många olika anledningar, från ett utgånget betalkort till förebyggande av bedrägeri. Kolla med din bank eller betalkor… - Gäst
Accepterade betalningsmetoder
Vi stöder olika betalningsmetoder beroende på i vilket land du har ditt betalningskonto.
Få hjälp med dina bokningar, ditt konto med mera.
Logga in eller bli medlem