Felsökning för betalning
Felsökning för betalning
- Så gör du
Något gick fel med din betalning
Detta kan inträffa av många olika anledningar, från ett utgånget betalkort till förebyggande av bedrägeri. Kontakta din bank eller ditt fina… - Så gör du
Varför avböjs mitt kreditkort?
Detta kan inträffa av många olika anledningar, från ett utgånget betalkort till förebyggande av bedrägeri. Kolla med din bank eller betalkor… - Så gör du
Varför blir jag ombedd att bekräfta min betalningsmetod?
För att hjälpa till att hålla ditt konto säkert kan vi be dig att bekräfta din betalningsmetod. - Så gör du
Varför blev jag debiterad två gånger för en bokning?
Din betalningsmetod kan behöva auktoriseras under bokningen och före den slutliga debiteringen. - Så gör du
Hur verifierar jag mitt kort med tillfälliga auktoriseringar?
Vi skickar två tillfälliga auktoriseringar på 1,99 USD eller mindre för att verifiera ditt betal- eller kreditkort. När det väl har verifier… - Så gör du
När reservationer görs på betalningsmetoder
Din betalningsmetod kan komma att auktoriseras när du bokar. Om din bokning godkänns omvandlas den till en faktisk debitering som dras från … - Så gör du
Jag motsatte mig en debitering från Airbnb via min bank, vad händer härnäst?
När du motsätter dig en debitering via din bank inleder du ett tvistemål som kallas för kortreklamation. Denna process hanteras direkt av di… - Regler
Bekräfta ditt kredit- eller betalkort
Ibland måste din bank verifiera att det faktiskt är du som gör en onlinebetalning med ditt kreditkort. - Så gör du