Så gör du
Moderering av omdömen
Moderering av omdömen
Omdömen måste vara ärliga och gälla en riktig bokning, de kan tas bort om de bryter mot vår omdömespolicy. Vi har också ett detekteringssystem som proaktivt letar efter tecken på att ett omdöme inte gäller en riktig vistelse. Om vårt system upptäcker att ett omdöme sannolikt är falskt – till exempel på grund av att det inte gäller en riktig vistelse på Airbnb eller på grund av att det gäller en vistelse som endast gjordes för att höja en persons betyg – kommer det att tas bort.
Läs mer i Airbnbs omdömespolicy och Airbnbs innehållspolicy.Du kan också hitta mer information om hur omdömen fungerar i allmänhet.
Hjälpte denna artikel?
Relaterade artiklar
- Så gör du•Gäst
Ta bort ett omdöme
Du kan inte ta bort ett omdöme som skrivits om dig, men du har fortfarande vissa möjligheter, såsom att svara eller bestrida det. - Community-policy•Gäst
Airbnbs omdömespolicy
Vår policy hjälper till att säkerställa hjälpsamma, informativa och korrekta omdömen för gäster och värdar. - Community-policy
Airbnbs innehållspolicy
Läs om innehåll som inte är tillåtet på Airbnb och hur innehållspolicyn fungerar.